پکیج تبلیغاتی اصناف



پکیج تبلیغاتی اصناف


نرم افزار ایرانی با هدف رشد فضای تبلیغات اصناف اقدام به طراحی پکیجی نموده که بخش تبلیغات اصناف مختلف را دربرمی گیرد.

پلن های مختلف پکیج تبلیغاتی شامل تبلیغات در شبکه های اجتماعی مثل تلگرامی،اینستاگرام و . . .
طراحی وب سایت اختصاصی متناسب
ارسال تبلیغات از طریق SMS، فکس، ایمیل

تبلیغات چیست؟


معرفی و نمایش خدمات یا محصولات شرکت شما به مشتریان کنونی و بالقوه؛ با پرداخت پول و از طریق شرکتها و فرصتهای جانبی مانند سایتهای اینترنتی و بیلبورد را تبلیغات می نامیم. (Advertising)

بازاریابی چیست؟

مجموعه فعالیت های شما برای آموزش و تشویق افراد به انتخاب خدمات یا محصولات شما در میان رقبا را بازاریابی می نامیم. بازاریابی در واقع شامل بخش هایی کوچکتر مانند نحوه تبلیغات، شناخت مشتریان، پشتیبانی خدمات و محصولات و جذب رضایت مشتریان برای تشویق به همکاری مجدد با شما می شود. مجموعه این فعالیت ها شما را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی یاری خواهد کرد.

مزایای سپردن دیجیتال مارکتینگ کسب و کار‌ها به شرکت‌‌های تبلیغاتی

عدم وابستگی به یک نیروی انسانی خاص برای انجام فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ

همه ما آگاه هستیم که کارکنان یک شرکت انسان هستند و امکان دارد به دلایلی چون مریضی، دل‌زدگی، حجم زیاد کار و… نتوانند همه فعالیت‌های دیجیتال یک کسب‌وکار را طبق برنامه پیش ببرند به همین دلیل بهتر است که همه فعالیت‌های مرتبط به دیجیتال مارکتینگ به یک فرد خاص در شرکت سپرده نشود. شما هنگامی که فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ خود را برون سپاری می‌کنید با این مشکل مواجه نخواهید بود و یک تیم به صورت موازی فعالیت‌های مورد نظر را انجام می‌دهند.

بهره‌گیری از تجربیات و توانایی‌های تیم متخصص دیجیتال مارکتینگ آژانس تبلیغاتی

کارکنان یک شرکت بیشتر باید سعی کنند تا اهداف اصلی سازمانی خود را پوشش دهند و کار‌های تبلیغاتی خود را به کارشناسان حرفه‌ای آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بسپارند. این افراد به دلیل آشنایی بیشتر با فضای دیجیتال، با تکنیک‌ها و روش‌های به روزتری برای ایجاد و حفظ ارتباط بین مشتریان و صاحبان کسب‌وکار و ارتقا برند آشنا هستند.

ارائه گزارش تحلیلی- آماری از فعالیت‌ها توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ

یک آژانس بازاریابی موفق پس از انجام فعالیت‌های مارکتینگ در فضای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی گزارش کامل از فعالیت‌های خود را هم به صورت محتوایی و هم به صورت آماری به مشتریان خود عرضه می‌کنند تا مشتری بتواند از روی آن تحلیل مناسبی انجام دهد و فعالیت‌های جاری و آتی را برنامه‌ریزی کند.